На всяка корпоративна кампания може да бъде добавена стойност, като например различен вид кауза.
Благотворителна кауза, с която може да помогнем на нуждаещи се и болни хора.
или
Стимулиращо/вдъхновяваща, с която можем да подкрепим и да бъдем полезни, да дадем допълнителна искра вдъхновение на активни младежи, в които виждаме бъдеща перспектива или пък служители, наши партньори, семейства…
Начините са много и различни.
Добавената стойност на корпоративната кампания я прави по-успешна, изключително удовлетворяваща със своята социална насоченост, добавя много нови контакти и различна комуникация. Дава допълнителни възможности за връзки с обществеността. Дава допълнителни възможности за обвързване с широка публика през on-line социалните мрежи. И, на първо място ПОМАГА!
Ето една такава кампания, която реалзирахме в края на календарната година, когато на наш клиент беше необходимо да създадем графични визуализации за стенни, настолни календари и бележници. Разбира се след това да ги отпечатаме.
Решихме, че ще търсим вдъхновяваща акция, отправена към младите хора. Обвързахме паралелката с профил рисуване от СУ за хуманитарни науки и изкуства „Константин Преславски“ във Варна с Коледната кампания на клиента ни.
Идеята ни бе да направим изложба от рисунките на учениците от 12 клас, на които предстоеше да приключат своето гимназиално образование.
С помощта на директора на гимназията и класния ръководител подредихме изложба от най-добрите творби на децата, рисувани през годините, в работните офиси на фирмата. Дадохме възможност в рамките на месец служителите да работят сред цветните ученически платна. Те обаче, от своя страна, имаха задача – през този месец анонимно да номинират рисунките – 1-во, 2-ро, 3 –то място.
Най-добрите рисунки бях акцент в графичния дизайн на всички печатни материали.
А един от последните часове с класния ръководител в самия край на учебната година остана специален и незабравим. На децата бяха дадени парични премии. Естествено художниците на първите три места, бяха допълнително наградени.
Търсете вариант печатните рекламни материали, които поръчвате да впечатляват, да отправят покана, да са полезни в няколко посоки, да създават партньорства, да носят история, да вдъхновяват, да дадат надежда, да предизвикат одобрение и позитивни коментари, да са красиви!
Ние можем да бъдем полезни от консултирането до реализирането на кампания.